“Дитина не може чекати щастя. Вона нетерпляча. Вона хоче і повинна бути щасливою сьогодні, зараз”
Особистий блог -
Відкрите заняття з фізичного розвитку «КОШЕНЯТА» Вихователь Карюк О. О.
Програмовий зміст: · Розвивати інтерес до рухових вправ та рухливих ігор, створювати умови для розвитку спритності та витривалості; · Вправляти дітей у пересуванні, повзанні, виконанні стрибків; · Удосконалювати вміння творчо мислити, створювати образи кошенят під час фізкультурних вправ ігрового характеру; · Сприяти позитивному емоційному розвитку вихованців, створювати у малят веселий та радісний настрій.
· Удосконалювати вміння творчо мислити, створювати образи кошенят під час фізкультурних вправ ігрового характеру;
· Сприяти позитивному емоційному розвитку вихованців, створювати у малят веселий та радісний настрій.
Педагог показує дітям іграшкових кошенят, пропонує ближче ознайомитися із ними та повідомляє, що веселі кошенята запрошують діток у гості. Діти в супроводі віршованого тексту, який читає дорослий, йдуть у гості до кошенят.
Ось крокує заповзято, Діточок дружненький ряд. Йдуть хлоп’ятка і дівчата До пухнастих кошенят.
(Діти йдуть у колоні по одному.) Може, сплять іще маленькі, - Саме в цю чудову мить – Ми підійдемо тихенько – Їх не станемо будить. (Ходьба на носочках.) У м’яча уміють грати, Та пустують день від дня. А отак ось крокувати
Не зуміє кошеня. (Ходьба з високим підніманням стегна.) Ми пограємося з ними, ай побачать малюки, о ми вправні та умілі. Що ми спритні і прудкі. (Звичайна ходьба в середньому темпі.)
Основна частина
Вихователь від імені кошенят вітається з дітьми і пропонує їм виконати веселі вправи, які кошеняткам дуже до вподоби. Діти разом з вихователем у супроводі музики помірного темпу виконують комплекс фізкультурних вправ:
1.Повзання по похилій дошці на животі; 2.Стрибки на обох ногах із просуванням уперед (з обручами); 3.Підлізання під дугами; 4.Звичайна ходьба (кожна вправа виконується 3-4 рази).
Вихователь:
У маленьких кошенят є добра
Та ласкава мама-кішка,
Вона з ними грається.
( у супроводі аудіо запису проводиться гра «Кошеня і клубочок»)
Вихователь промовляє:
Малий котик,коточок
Взяв із кошика клубочок,
Взяв із кошика клубочок -
Та й покотить у куточок.
Педагог дає дітям маленькі м’ячики. Діти в швидкому темпі качають їх по підлозі, імітуючи гру кошенят із клубочками.
Заключна частина
Вихователь: Набігались, награлися та ще й напустувалися!
Мабуть, час вже відпочити і котикам, нашим діткам!
(малята повільно ідуть по колу) Дуже звивиста доріжка Нею дітки ходять пішки, Наче змійка стежка в’ється Та малятам йти вдається. (діти змійкою виходять із залу)